گویش برتر

موسسه تخصصی زبان کودک و نوجوان (انگلیسی - عربی)

گویش برتر

موسسه تخصصی زبان کودک و نوجوان (انگلیسی - عربی)

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

اطلاعات درباره سابقه و خدمات گویش برتر

ایزد هستی بخش را سپاس که در راه رشد و بالندگی نوگلانتان ما را با شما خوبان هم قدم کرد.

این مرکز درسال 1390 رسمآ در منطقه 5 شروع به فعالیت نمود و هدف خود را آموزش کامل و جامع برای کودکان 4 سال به بالا قرار داد. سیستمی که برای کودکان در نظر گرفته شد با دقت و وسواس زیادی انتخاب گردید تا کودک با آموزش صحیح و کاربردی بتواند موجبات رضایت کادر آموزشی و اولیای خود را فراهم کند. این مرکز در زمره اولین مراکزی بوده که سیستم فونیکس را در تهران اجرا نموده و با داشتن راندمان کاری بالا در آموزش کودکان و نوجوانان، در نشر این سیستم کوشش نموده تا بتواند جاگزین خوبی برای سیستمهای قبلی شود.

سیستم آموزشی:( tiny talk)تاینی تالک، برای کودکان 3سال دو مهارت ( صحبت کردن و گوش دادن)،(phonics) فونیکس برای کودکان 4 سال به بالا، این سیستم چهار مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را همزمان درکودکان شما بالا می برد، به طوری که پایان هر ترم برداشت محصول آن ترم را خواهید دید. این سیستم نیز به دو گروه کودکان و نوجوانان تقسیم می شود. و به ترتیب

 (family and friends) و (back pack) و...........

در پایان هر ترم کارنامه آن ترم توسط دانش پژوه دریافت می شود که عملکرد او را در طول ترم مشخص می نماید، و در اتمام دوره فونیکس پایان نامه مصور ، ممهور به مهر آموزشگاه و تحت نظارت آموزش و پرورش ،همراه با عکس با پوشش لباس کالج زبان گویش برتر به صورت رایگان دریافت می نمایند.

هدف: آموزش ساده، صریح، شاد و کاربردی زبان انگلیسی، درچهارچوب اصول آموزشی سیستم فونیکس.

تذکر:  توصیه ما به والدین این است که هرکز به فکر مقایسه و رشد آموزشی کودکان با هم نباشند، چون هر کودک به اقتضا شرایط فیزیکی، خصوصیات فردی (هوش، دقت، تمرکز، پشتکار و علاقه)، حالات روانی و بستر محیطی آن بررسی میشود، پس هر کودک تنها با گذشته اش مقایسه  می شود نه با همسالان خود!

سایر خدمات: برگزاری کلاسهای تخصصی زبان انگلیسی دوره های دکترای معماری و باستانشناسی ، دورهای تخصصی و عمومی دکترای زبان عربی ،  نقاشی بر پایه اصول هندسی برای دوره های فونیکس همکاری با مهد های کودک و مدارس