گویش برتر

موسسه تخصصی زبان کودک و نوجوان (انگلیسی - عربی)

گویش برتر

موسسه تخصصی زبان کودک و نوجوان (انگلیسی - عربی)

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

آیا می دانید ؟

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ق.ظ

آیا می دانید ؟


تافل چیست؟  

TOEFLبه عنوان مهم ترین و معتبر ترین تست سنجش دانش زبان در دنیا مطرح است و به کار گرفته می شود. این دوره ها به مهارت های شنیداری ، خواندن ، درک مطلب و دستور زبان آمادگی تافل تقسیم می شوند این دوره ها مخصوص دانشجویان متقاضی تحصیل در دانشگاهای خارج و داخل کشور می باشد و اغلب دانشگاه های دنیا به خصوص آمریکا و کانادا موفقیت در این آزمون و کسب نمره لازم را به عنوان یکی از مهم ترین شرط های اعطای پذیرش به دانشجویان غیر انگلیسی زبان در مقطع فوق لیسانس و دکترا قید کرده اند.

امتحان TOEFL مورد قبول بیش از هفت هزار و پانصد کالج و دانشگاه در بیش از یکصد و سی کشور جهت پذیرش می باشد شرکت در این آزمون نسبت به سایر آزمون ها بسیار راحت تر بوده و همچنین سبب صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود. از دیگر مزایای این آزمون منصفانه تر بودن نمرات شما در امتحان Speaking و همچنین آکادمیک بودن محتوای این آزمون می باشد. 


آیلتس چیست ؟

IELTS امتحان در دو نوع مختلف آکادمیک و جنرال ترینیک برگزار می شود. امتحان آکادمیک توانایی انگلیسی داوطلبانی را می سنجد که قصد دارند تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی به بالا در یک دانشگاه انگلیسی زبان ادامه دهند. یکی از مهمترین شرط های پذیرفته شدن در این دانشگاه ها فراهم آوردن سطحی قابل قبول از نمره این امتحان می باشد.

نوع جنرال ترینینگ آزمون آیلتس معلومات داوطلبان را در سطحی وسیتر و در بستری علمی - اجتماعی می سنجدآزمون جنرال ترینینگ برای کسانی مناسب است که قصد دارند تحصیلات پیش دانشگاهی خود را در کشوری انگلیسی زبان به پایان برسانند و یا به منظور گذراندن دوره های کوتا مدت کاری و یا دست یافتن به فرصت های شغلی قصد سفر به این کشورها را دارند . به علاوه کارنامه این امتحان از جمله مدارکی است که در جریان بررسی پرونده های مهاجرت کشورهای استرالیا ، کانادا و نیوزلند از متقاضیان طلب می شود.


    آیا میدانید ؟

      ایا  میدانید خانواده چیست         ? Do you know what is family 

                   
        پدر                                       F=father  

        و                                              A=and                                                                                 

        مادر                                 M = mother

        من                                               I = i                                

       دوست دارم                             L = love            

       شمارا                         Y = you   

                                                                                                                   

   

       آیا میدانید ؟

    بعد از هر یادگیری مدت 7 ساعت زمان برای ماندگار کردن مطالب در ذهنتان در اختیار دارید ، بعد از فهمیدن دروس در کلاس مدت معینی زمان برای ماندگار کردن آن در ذهنتان در دستتان است ، اگر چنین نشود مطالب یادگرفته شده به راحتی فراموش میشود.

    

    

نظرات  (۱)

از زحمات مسئولین آموزشگاه متشکرم .
پاسخ:
سلام، تشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی