گویش برتر

موسسه تخصصی زبان کودک و نوجوان (انگلیسی - عربی)

گویش برتر

موسسه تخصصی زبان کودک و نوجوان (انگلیسی - عربی)

پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

موزیک

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ب.ظ

چند نمونه از موزیک هایی که قبل از شروع کلاس کار می شود:

 

Sing a Rainbow

 

The Wheels on the Bus

 

Incy Wincy Spider

 

A Witch Came Flying

نظرات  (۱)

سلام .
خواستم نکته ای را خدمت شما عرض کنم . شهرک نیرو هوایی برای آموزش زبان نیاز به یک موسسه داشت ، چه خوب شد آموزشگاه شما در این محدوده شروع بکار کرد . قبلآ من به اطراف میرفتیم که خسته کننده بود و هزینه بر و حالا خیلی احساس خوبی دارم قدم زنان بچه ام را به آموزشگاه میارم ، و چه برخورد خوبی کادر آموزشگاه دارند من از همشون نهایت تشکر را دارم . پیشنهادی داشتم : میشه برای کارمندان درصدی تخفیف در نظر بگیرید ؟
پاسخ:
سلام ، شما بسیار لطف دارید،  اگر دو نفر از یک خانواده در آموزشگاه ثبت نام کرده باشند شامل تخفیف در شهریه خواهند شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی